Redesign loga společnosti SYNER – nové logo doplňují syneroglyfy
Společnost SYNER, jedna z největších a nejvýznamnějších stavební společností v České republice, mění v roce 2019 své logo a vizuální styl.
Nové typografické logo naplňuje hlavní cíl redesignu, a to posilovat obraz úspěšné, dynamické firmy, která působí nejen na území ČR, ale i v zahraničí.
Nová značka SYNER je vysázena vlastním originálním fontem SYNER SANS, vytvořeným předním českým designérem Vojtěchem Říhou. Jeho předností je zlepšení čitelnosti oproti původnímu logu. Volba kapitálek odkazuje na stabilitu společnosti, přesná geometrická konstrukce na preciznost a moderní technologie.
Základní barevnost společnosti SYNER v podobě červené a žluté zůstala zachována. Novinkou jsou tzv. syneroglyfy, které doplňují unikátní vizuální styl. Jedná se o sadu symbolů, jež byla vytvořena na míru společnosti SYNER. Vzdáleně svou formou připomínají různé stavební profily a výstražné symboly. Odkazují také na symbol čtvrtkruhů z původního loga.
Proces implementace nového loga a vizuálního stylu probíhá průběžně od ledna 2019, na březen tohoto roku je naplánováno spuštění nových webových stránek společnosti SYNER.
Nové logo SYNER rovněž podpoří transformaci S group holdingu na SYNER Group, dojde tedy k používání jednoho zastřešujícího loga ve skupině.
Nové logo, vizuální styl i webové stránky SYNER připravilo studio Dynamo design, které v České republice patří mezi špičku v oboru branding, design a komunikace.